Kompanije Klas i Konzum organizirali su prošle sedmice radionicu iz pekarstva s ciljem zajedničkog kreiranja strategije za razvoj proizvoda iz ove kategorije.
U okviru radionice održana je prezentacija i degustacija novih Klasovih proizvoda. Susret zaposlenika dvije kompanije iskorišten je za razmjenu iskustava o navikama potrošača što će im pomoći u budućem radu. Zaposlenici Konzuma obišli su proizvodne pogone Klasa gdje su se upoznali s procesom proizvodnje, ali i pokazali vještine u pripremi pekarskih proizvoda.
"Zaposlenici Konzuma uvjerili su se u želju i trud naših radnika da opravdaju epitet lidera u bh. prehrambenoj industriji. Degustirali smo nove proizvode i njihove reakcije potvrdile su nam da ćemo u nastavku saradnje napraviti još jednu uspješnu poslovnu priču. Saradnja Klasa i Konzuma je partnertska i vjerujem da će ona, na obostrano zadovoljstvo, u budućnosti biti još boja. Bosanci i Hercegovci žele kupovati domaće kvalitetne brendove, a Klas je jedan od njih", istakao je Adis Hasaković, direktor korporativnih komunikacija kompanije AS Group.
Konzum već dugi niz godina radi na podršci i promociji domaćih proizvođača, te tako trenutno u svojoj ponudi ima više od 8.000 domaćih proizvoda i sarađuje s više od 400 domaćih dobavljača, saopćeno je.
"Na policama Konzuma nalazi se veliki broj proizvoda Klasa s kojim, na obostrano zadovoljstvo, sarađujemo dugi niz godina i svakodnevno se trudimo poboljšati tu saradnju. U oblasti pekarstva kontinuirano radimo na jačanju kategorije i kroz inovativne proizvode tražimo prostor za dodatni rast. Cijeneći iskustvo i zajednički rad, ocjenjujemo izuzetno uspješnim sve radionice na kojima imamo priliku razgovarati o navikama potrošača, upoznati jedni druge i razmijeniti iskustva", istakla je tom prilikom Mirsada Kadribašić, rukovoditeljica Odjela svježe hrane u Konzumu.
(Izvor: klix.ba)
Nema komentara:
Objavi komentar