Mali, jeftini gradski model Kwid nedavno je stigao u prodajne salone u Indiji, a samo za dvije sedmice prodato je 25.000 vozila, saopćio je Renault.
S početnom cijenom od 3.470 eura, privlačnim dizajnom i povišenim odstojanjem od zemlje, Kwid je brzo postao prodajni hit na indijskom automobilskom tržištu. Renault kaže da kupci dolaze iz svih regiona Indije i da pripadaju različitim starosnim grupama. Ipak, Kwid najviše privlači mlađu klijentelu. Tako je skoro 40 posto kupaca mlađe od 28 godina, a 15 posto su žene. Automobil se trenutno prodaje na 175 lokacija širom Indije, a do kraja 2015. biće dostupan u 210 salona. Kako bi izašao kupcima u susret, Renault je ponudio i posebnu aplikaciju za mobilne uređaje i virtualni izložbeni salon. Kwid, čije su dimenzije 3.679/1.579/1.478 mm, a međuosovinsko rastojanje 2.422 mm, razvijen je na novoj CMF-A platformi grupacije Renault – Nissan.
Za pogon je odabran trocilindarski 0.8 litarski benzinac koji razvija 54 ks na 5.680 obrtaja, dok maksimalni obrtni moment iznosi 72 Nm i dostupan je na 4.390 o/min, prenosi B92. Motor je uparen sa petobrzinskim manuelnim mjenjačem, a prema fabričkim podacima, prosječna potrošnja je 4 l/100 km. Za sada nije planirana verzija za evropsko tržište.
Nema komentara:
Objavi komentar