Nakon skandala koji je pogodio Volkswagen nekoliko inžinjera priznalo je da je instaliralo sporne softvere koji su omogućili matičnoj da Volkswagen manipuliše rezultatima emisija štetnih gasova u SAD-u.
Foto: EPA
Njemački mediji navode da je nekoliko inžinjera internim istražiteljima kazalo kako su bili uključeni u aferu.
"Nekoliko inžinjera izjavilo je da su instalirali sporni softver za obmanu 2008. godine", navode mediji koji nisu željeli otkriti njihov identitet.
Inžinjeri su rekli kako EA 189 motor koji je Volkswagen razvio 2005. godine nije mogao nikako biti u skladu sa normama zagađenja i cijenama troškova bez obmane.
Volkswagen je priznao da je do 11 miliona dizel vozila širom svijeta opremljeno sa spornim softverom.
VW je razvio softver koji je mogao primijetiti kada se vrši testiranje izduvnih gasova. Tada bi se softver aktivirao i dok se vrši testiranje smanjio bi štetne tvari u izduvnim gasovima kako bi bili u skladu sa zahtjevima regulatora.
Softver je koristio različite podatke da bi ustanovio da li se automobil kreće. Softver je pratio položaj volana, brzinu, koliko dugo motor radi te pritisak.
Ako bi softver uočio da se automobil kreće, uključio bi normalno izbacivanje štetnih gasova koje je bilo od 10 do 40 puta iznad dopuštenih granica.
No, ako bi softver uočio da se automobil testira, uključio bi opciju "dyno calibration" što bi rezultiralo zadovoljavajućim standardima.
Nema komentara:
Objavi komentar